dilluns, de febrer 05, 2007

Les nenes maques II

He rebut algun comentari dient que no em vaig explicar gens bé al post de "Les nenes maques", que no s'entenia la pregunta, així que voldria extendre'm una mica més sobre el tema.

Sent molt poc suau, el que volia dir era que:

1. Tant al meu amic com a mi ens agraden molt les Ties Bones (objectivament tia bona; això està clar, sabem què és una tia que està bona).

2. El meu amic es planteja només relacions serioses amb les noies que, sent Ties Bones (condició necessària però no suficient) tenen alguna cosa més (en Bassa en diria l'"Interior", que és l'únic en el que es fixa).

3. El que diré ara em portarà molts mal de caps, però... les noies que han estat parelles serioses meves no han estat objectivament Ties Bones. Paies que qualsevol noi hagués estat d'acord que estan molt bones.

Un cop fetes aquestes consideracions, em plantejava per què es dóna aquesta situació. És que no tinc valor per tirar-li els trastos a una Tia Bona? És que les Ties Bones no em motiven com a parella? És que les Ties Bones no tenen interior atractiu per a mi? (està clar que l'exterior n'és, d'atractiu!)

I tot això, et preguntaràs, per què t'ho preguntes? Doncs senzill: en una etapa d'incertesa pre-matrimonial com la meva, la futura parella, serà Tia Bona?

Jo, no sé per què, però tinc la impresió que serà una nena maca. Ep, jo contentíssim, eh? Em dec començar a conèixer...

1 comentari:

estel amagat ha dit...

Realment, el primer post de "les nenes maques" no hi ha qui l'entengui!! al principi sembla clar, però després et fas la pitxa un lio!!!!! Amb tanta nena maca i tia bona al final no veies res!! je, je!!