dimecres, de gener 24, 2007

Les nenes maques

No fa gaire parlava amb un amic... "quina sort que tenim, mai ens barallarem per noies!". Això m'ho deia ell després de la típica conversa de "tal no està malament però no m'acaba de convèncer, i tal altra és mona però li falta...". El meu amic argumentava que, mentres ell es fixava en noies maques (ties bones, vaja), jo em fixava sobretot amb noies que a ell ni de bon tros l'atreien. Bé, podries pensar, normal que algú digui això sobre els gustos dels altres, oi? Però la reflexió ve quan sóc jo que en part, i només en part, li dono la raó.

Vagi per endavant que jo les meves parelles (les serioses) les he trobades guapes, atractives, sexy,... però el que és més important, hi podia parlar de manera oberta a bastament sobre vés a saber què! Encara ha d'arribar el dia que em trobi amb una paia espectacular soltera amb qui, després de començar a coneixe'ns, puguis quedar un dia per fer un cafè o sopar del bon rotllo (és la cosa més normal que faig amb els meus amics i amigues) i et puguis plantejar que depèn de com vagi pot acabar sent alguna cosa més. Podries dir "hipòtesi: no existeixen", però te la tiraria per terra dient que en conec alguna de vista. Haberlas, haylas! Per tant aquí hi ha alguna altra explicació.

Tu què en penses?