dilluns, de març 26, 2007

La roca matamòrfica que tendeix a... sorpresaaaaa!!!!

Un amic deia que el cap de setmana servia per acabar rebentat. En el seu cas, es rebentava a escalar, cap de setmana amunt, cap de setmana avall, dormint poc,... i dilluns llevant-te notant tots i cadascun dels músculs dels braços i de l'esquena!

Jo hi estic d'acord. El cap de setmana em serveix també per treure el ventre de penes: estríctament, perquè menjo millor (o amb més gust) que el que menjo cada dia al menú de la universitat, i també perquè faig allò que tinc moltes ganes de fer. Cap a mitjans de maig s'està preparant una concentració d'ex-cursetistes del CADE a Vilanova de Meià. Pot ser espectacular, una autèntica invasió! Que es preparin els Mossos que la rave que podem muntar pot ser d'escàndol!

Aquest cap de setmana he fet una mica el pallasso però sobretot, he fet allò que tenia ganes de fer: jugar a bàsquet (vaig haver d'anar fins a Navarcles per a fer-ho), compartir el temps amb qui en tens ganes, dedicar temps a les obligacions familiars, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Sorpresa!!! Haig de marxar!!