dimarts, de març 13, 2007

Una mica de batibull

No pots estar sempre al 100%, gas a fons i ja frenarem. Però reconec que m'encanta, que m'ho passo bé parlant amb gent diferent de llocs diferents de coses diferents. Últimament potser tinc la sensació que comencem a anar alt de revolucions, i entre que estic mig engostipat i que estic cansat, sóc el primer en baixar una mica el ritme i renunciar a fer coses.

Que estem muntant coses, que aprenc coses noves, que estic coneixent gent nova... ho fa tot molt interessant. L'equilibri malgrat tot també és necessari, i crec que dins el batibull de "vida" que porto considero que n'hi ha. Potser el que més em falta són moments per a mi mateix, però tinc la sort que força sovint, moments que passo amb amics meus em permeten pensar en mi mateix i poder-me prendre aquest temps de reflexió.

Una cosa que em preocupa: viure amb il·lusió la meva principal tasca diària: la meva feina.