dijous, d’octubre 21, 2010

Crec que deu ser denunciable...

Era a casa i no me n'he adonat perquè tenia el telèfon al rebedor; resulta que he rebut un missatge. Després de sopar hi he parat atenció i me l'he llegit. Deia "VF Info: El 1 de diciembre 2010 entra en vigor la nueva cláusula 11 de las condiciones generales del contrato. Para informarte y oposición consulta www.vodafone.es".

Així que què he fet jo? He anat a vodafone.es i endevineu què: no he trobat enlloc res que parlés de cap clàusula 11 ni coses d'aquestes. Així que he decidit trucar a atenció al client.

Evidentment, no parlen el meu idioma. Cap problema que per això tenim estudis.

Em comuniquen que efectivament canviarà una clàusula, i que puc trobar la informació del contracte (el nou contracte, i busca't tu les diferències) a canalvodafone.es/legalyregulatorio/condicionesdecontratación i que llavors mirés del de mòbils particulars. Innocent de mi, he entrat l'adreça al navegador. I endevineu què: no existeix l'adreça. Així que he busca't a Sant Google "legal i regulatori" i tota la pesca. I m'ha trobat una pàgina de Vodafone. Hi he entrat. He trobat tots els contractes allà. He obert el que estarà vigent a 1 de desembre de 2010. He buscat la clàusula 11, i sembla la típica clàusula de l'estil "tractarem les teves dades per fer-te ofertes i tal i tal...".

Només m'ha fet sospitar una cosa: es reservaven el dret a tractar les meves dades inclús quan ja no fos client, compartir-les amb empreses del grup i amb terceres empreses,... i hi havia un moment que deia que si volies revocar la clàusula havies d'aplicar les condicions de la clàusula 9. O sigui, truca'ns o diga'ns alguna cosa. Total, que he trucat els he comentat el que volia fer i m'han dit que d'acord, que m'aplicaven la clàusula Robinson de confidencialitat de dades.

CONCLUSIÓ: els putes m'envien un missatge dient-me que si no dic res, és que estic d'acord amb el canvi d'una part del meu contracte (cosa que diria que és il·legal), i resulta que no et donen cap facilitat per tal de saber de què carai t'estan tractant. I a sobre, perd tu el temps per saber en què estan modificant el contracte.

Tinc ganes boges d'envia'ls un burofax dient-los que a partir del dia 1 de desembre de 2010 entra en vigor una clàusula nova al contracte que vam signar, que si no diuen res al contrari és que l'accepten, que si volen més informació truquin al telèfon de me mare que els informarà de com contactar-me. Evidentment, la clàusula dirà que a partir de l'1 de desembre de 2010 els consum de la meva línia es veurà bonificat de per vida en un 99% i que la factura mai podrà superar els 2 euros de quantitat màxima. No et fot!

Cony d'empreses de serveis dels collons!