divendres, de novembre 02, 2007

Desinflament

Estic perdent aquell punt d'improvització que tenia fa un temps enrera. Avui matí el tenia lliure, perfectament podria haver anat a escalar, però per contra, és migdia i encara porto el pijama. A aquestes hores podria estar acabant una via llarga a Montserrat o puc estar a casa davant l'ordinador fent aquesta feina d'endreçar l'habitació.
Hauria d'haver estat capaç de trobar algú per anar a escalar. Si tinc ganes de fer alguna cosa, em moc per fer-la i punt. M'haig de posar les piles en això i no acomodar-me!
Abans d'acabar l'any haig de muntar un sopar amb els ex de l'Escaladei. La Gemma, en Jordi, la Paula, l'Ainhoa, i potser també s'hi apuntaria en Didac, en Raül i l'Òscar. A veure. Abans d'acabar l'any!
Au, que me'n vaig de castanyada tot el cap de setmana!

1 comentari:

estel amagat ha dit...

No et demanis més del compte. Descansar de tant en tant també és bo. I passar algun matí ambla família és més que aconsellable. Sovint pensem que per divertir-nos hem de passar el màxim de temps fora de casa, anar amb els amics amunt i avall sense parar, avui aquí i demà allà, sense mai aturar-nos a gaudir de moments de silanci i tranquil·litat. No fer res, també és fer alguna cosa. El problema bé quan no es fa res massa sovint, però 1 matí de dissabte és acceptable i aconsellable.
Apa, ara, a dutxar-te i a fer alguna cosa!! que el pijama ja fa massa que el porteS!!!