dimarts, de novembre 06, 2007

L'hem tornat a liar!

Amb els de Ca la Pili, l'hem tornat a liar. Un altre any hem anat a Santa Maria de l'Estany (comarca del, diguem-ne, Moianès) a passar el cap de setmana de la Castanyada tots plegats.

Aquest cop a més a més hi hem anat amb 3 parelles noves (atenció a l'impacte de tres nous al grup després dels 3 trencaments dels últims anys...), i encara falta la Lali per presenta'ns la seva.


El que em sap greu últimament és que fa la tira que no veig a la Laia, la Gemma, l'Edu, la Lola, en Pep, la Mireia, en Josep Manel,... fa molt de temps que no veig el pèl a cap d'ells i en tinc moltes ganes. Aquest cap de setmana no que sóc fora, el següent tampoc que l'Estefania està per aquí i a més a més hi ha Sant Iscle, el següent potser me'n vaig a Düsseldorf, i ja ens plantem al primer de Desembre, on segurament una mica de fred ja farà per anar a escalar, però mira, si ens hem d'organitzar així...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ei guapo!! a mi també em sap molt greu q cada vegada costi més veure'ns!! això no pot ser!! però mira per on a mi el primer cap de setmana de desembre també em va bé!! quedem per d'aquí a un mes?
:-p
molts petonets,
la koala cada vegada menys koala

En Massagran ha dit...

Nenaaaaaa!!
Doncs de moment me'l reservo per anar a escalar, perquè sinó ho fem així, Laia... Ni que sigui passa'ns tot el dia tancats al plafó, que com a mínim estarem calentets però acabarem rebentats!!

Merci per pensar en mi :P
Massagran