divendres, de juny 22, 2007

Abans de l'a reveure

Ha arribat un moment que tinc ganes de fer moltes coses. Bé, potser com sempre, oi? Tan és.

Tinc ganes de fer moltes coses. N’hi ha que les necessito. Tinc la sensació que necessito tornar a fer una via llarga, sentir-te totalment penjat de la paret, pujant un lloc secret, compartint-ho amb el company de cordada. Tan màgic...

Fer una excursió, fer un matí de paintball, fer un partidet de bàsquet, jaure al sofà i mirar una peli de les bones (que això vol dir o The Godfather o alguna d’aquestes d’institut USA amb nens de 15 anys, boníssimes!!).

Faig recompte del que vaig fent i penso... carai, no està gens malament! En l’últim mes he tingut tants moments per recordar!! Escalades arran de costa, anar “de comprar”, pujar el Pedraforca, seure a casa a sopar amb la família, anar de vacances al Delta de l’Ebre, sopar amb els de colònies, conèixer gent que diu coses molt interessants,...

Aquest mateix dimarts, vaig tenir la sensació d’estar en una pel·lícula: un bar, quatre amics, fent petar la xerrada després d’haver menjat quatre coses, amb la cerveseta. Cap client al local, cadires sobre les taules, i els cambrers a la cuina sense ni aparentment preocupar-se per si fèiem via o no. Un moment d’aquells que ets feliç, perquè estàs tranquil fent broma, rient, xerrant. Només faltava un paio al fons del local tocant un piano de paret mentre el cigarret se li consumeix entre llavi i llavi.

Estic a punt a punt de marxar de colònies. Ja tinc la llista de les coses que m’haig d’endur feta. Aquesta propera setmana serà una barreja de presses, tranquil·litat, festa i feina. A veure si podem amb tot plegat.

Hi ha tanta gent que voldria veure abans de marxar aquest proper dimecres... pel cap baix necessitaria 5 moments de cafès.

Sort que tornaré, i amb les piles a rebentar d’energia!

Podeeeeeeeeeeeeer Faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaaaaasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!