divendres, d’abril 27, 2007

Veni, vidi, vici.

Potser no hauria de ser tan contundent amb la valoracio de la meva estada a Londres, perque encara em queden quatre dies per polular per la "illa", pero de moment, en termes professionals, podriem dir que la visita ha estat exitosa.

si, m'han xocat, algunes coses, pero m'esperava trobar-me amb una ciutat molt mes sorprenent. Suposo que no m'hi he estat prou encara i que la televisio ja ens ho ha ensenyat practicament tot, sobre aquest mon nostre de ciutat.

Estic tenint temps per llegir-me un llibre que fa temps que tinc, "Guerreros de la roca". Ja en parlarem mes endavant perque tot just vaig pel principi (si amics, es un llibre d'aquells que s'ha d'anar llegint a poc a poc i deixar-ho reposar), pero de moment en van sortint coses molt interessants.

Per variar m'he deixat la camera de fer fotos a casa, aixi que poc material podre compartir.

No us ho perdeu: maig, juny,... i me'n vaig de colonieeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!! Que Deu ens enganxi confessats!!

1 comentari:

estel amagat ha dit...

Nen!!! No sabia que estaves a Londres!! Fa massa que no ens veiem, tu!!!
Que vagi bé!!!