dilluns, d’abril 09, 2007

Si tot just comencen!

Ara arribo de ca la Laia, des del divendres migdia fins ara.

Dos dies escalant per Solius i zones properes. Ara mateix estic fet una caqueta, perquè no estic gens acostumat a aquest ritmet, però totalment satisfet després de fer gairebé dues vies de primer. Mica en mica anirem guanyant confiança i aprenent a caure sense prendre mal...

La Laia tiba fort. I sinó mira com es fa un 6b amb la calma! (Única foto del cap de setmana; és el que té endur-se la càmera sense bateria...). S'ho va haver de mirar, oi, però no anava com un xoriço i va anar pujant. Mica en mica anirem agafant confiança.

Tinc la impresió que demà haig d'anar a treballar, però... què carai, si demà començo les vacances!!! Hahahahahahahahahaaaa... m'encanta!!! Ja estic pensant en anar a fer esquí de fons, i a escalar, i aquest cap de setmana que ve, a Manresa a celebrar l'aniversari de la Beth i el meu.

Avui és dia d'estar-se per casa, encendre la llar de foc, quedar per fer un cafè i potser fins i tot anar al cinema cap al tard.

Va amunt les vacances!