dilluns, de juny 02, 2008

27

27 dies... 27 putos dies!!!

El segle passat ja anava de colònies com a monitor, però cada cop que enceto la recta final, el compte enrera, se m'encén alguna cosa per dins que em posa tot nerviós, inquiet, impacient! Llons, que 27 dies i ja seré allà, amb calça curta, xancletes, samarreta esparracada, el barret i el xiulet!

Cada any em sento igual i cada any conec gent nova i cada any torno tocat. I segur que si llegís els posts d'abans de marxar de colònies de l'any passat, segur, es deu assemblar molt a aquest.

A la meva vida, avui per avui, hi ha definits dos grans eixos de vida:

acció
__parella
__colònies
__feina
__muntanya

relació
__els de música
__els dels estudis
__els d'escalada
__els de colònies
__la parella
__la família

I el que més m'omple és quan acció i relació se solapen.

27 dies i me'n vaig! Bon vent i barca nova!

1 comentari:

Anònim ha dit...

vaaa que ja no en queden ni 27!! quines ganes de colonies Plis!!

apa ens veiem dimecres

mariona