divendres, de gener 25, 2008

Tenir una filla

Algun cop ja he escrit sobre ell i diria que he fins i tot escrita la lletra de la cançó. Al web d'en Josep Thió t'hi pots descarregar les cançons dels seus dos discos. Encara em sento més orgullós d'haver-me'ls comprat. Perquè si els vaig pagar és perquè crec que el que fa és prou bo com perquè en pugui viure, i per això pago, encara que estigui penjat a internet gratuït. M'agrada molt que hi hagi aquesta opció perquè crec que és un acte del tot honest, exposar el que fa, i si t'agrada, si et toca com em fa a mi, doncs compres perquè val la pena que gent com ell faci música i en pugui viure.

Per mi, no us perdeu la cançó "Muntanyes, rius i valls". Em sembla escoltar-m'hi a mi parlant a me filla, amb franquesa i naturalitat, de les coses que realment m'agradaria poder parlar, de referents que val la pena tenir, del que m'agradaria que li omplís la vida.

I "Silencis", que t'empeny a la melangia. M'espetega trossets de moments que diria que he viscut i que visc.

Tot amb molta calma. Cada cop em costa més trobar música que m'agradi. Gairebé totes sonen igual...