divendres, de desembre 21, 2007

Nadal i pell de gallina

Últimament estic molt fluix físicament. En altres temps em diria que m'estic deixant. No cuido massa el meu físic i això un dia o altre ha de passar factura. Any nou, vida nova. Hi ha un parell d'idees que em volten pel cap que pel meu bé haig de fer: l'una és anar com a mínim un dia entre setmana a fer esport, com a mínim una hora. El millor seria anar a córrer per l'Autònoma. L'altra és portar un control de despeses diari. Perquè no pot ser que no sàpiga el dineral que em gasto en restaurants, gasolina, pàrquings, roba,... haig de tenir un cert control. Quan vaig estar a Finlàndia vaig aconseguir portar un control absolut sobre les despeses, cèntim a cèntim. Aquest seria l'objectiu. No és tan difícil.

Un altre any vaig pensar que estaria bé enviar felicitacions de Nadal a les amistats, però un altre any, el temps m'ha enganxat i al final, res fet. En fin, que Bon Nadal a tots i totes.

Per marxar, un vídeo que en Josep ha penjat al seu blog. A qui no se li posi la pell de gallina és que no té sang a les venes!




PS- Llons, estic cansat, eh?!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja ho té això l'edat, i començar plantejaments nous en vistes d'un any que comença... ieeeeeee!!!! Quin paio!!! Ja trigues a fer esport, que no et vull portar a coll-i-bé, com l'última vegada a la Cavalls del Vent... juer!!!
Xaval, Bon Nadal!!! (esperaré la teva felicitació l'any vinent!!)

Salut!!!

PD: Ja tens amic invisible?? Jaja!!
PD2: Gràcies per la menció!!!