dilluns, de desembre 03, 2007

La recta final

Desrpés d'una setmana passada bastant "xunga" per feina, començo una setmana curteta amb ganes de refer els meus hàbits, refer els meus prejudicis laborals, refer la meva manera de treballar en algunes coses. Sé que el que tinc ara per ara és provisional, però independentment d'això hem de poder ser professionals amb un mínim nivell d'excel·lència sense importar les circumstàncies. Un nivell mínim.

El meu conflicte amb La Caixa acaba aquesta setmana. Tinc ganes de veure com respiren quan vagi a tancar tot el que hi tinc, mai abans ho he fet.

Aquesta setmana comença el Nadal, per a mi. Aquesta setmana és Sinterklaas. Encara no sé ben bé què és, més enllà d'una tradició holandesa relacionada amb el Nadal.
En vistes, una via llarga amb en Bacardit cap a finals de desembre i un cap de setmana d'escalada amb les cotxinetes i potser en Josep Manel, en Pep, l'Anna, la Lola, l'Edu... (tant de bo!).

Va, enfilem l'últim mes de l'any i comencem a traçar les línies del vinent, que segur que serà moooooooooooolt interessant i emotiu.

2 comentaris:

estel amagat ha dit...

Hola!! ja he tornat de les vacances!!! si feu cap de setmana d'escalada multitudinari m'avises, ok? que tinc ganes d'escalar una micona.
una abraçada!

Anònim ha dit...

Ieeeeeeeee!!! Veuràs que maco això d'esbarallar-se amb La Caixa... jujuju!!! T'ho passaràs pipa!!! La mare que se'ls va matricular!!!
Ja trigues a posar-nos al dia d'això del Sinterklaas... collons... són b no?? A RipoBronx hi ha quelcom que es diu Sintermetal... no deu ser el mateix no??
Va tira a rematar el 2007, i que el 2008 ens porti a fer alguna ruta d'aquelles estupendes!!!
Salut!!!