dilluns, de setembre 17, 2007

Bon diaaaa!!

Bé, avui podria ser un dia com un altre, però no l'és! Com sabeu, estic mig canviant de feina. Em quedo a la universitat però fent una feina que crec que pot ser més interessant que la que estava fent (en la que ja em començava a sentir estancat i això és caca, lleig, fora!).

En aquest moment d'impàs, he tingut una molt bona notícia sobre les meves responsabilitats sortint (les que vaig deixant, vaja): sortim 1a. escola de negocis en el rànquing de The Wall Street Journal. Com deia en uns posts fa uns mesos (post 1 i post 2), complicat estar a l'alçada.

Per prendre-m'ho amb calma, aquest cap de setmana he anat fora, al Solsonès, la Catalunya vella fronterera amb els sarraïns. Un cap de setmana d'aquells que ha tingut gust de setmana sencera, i que tornes amb les piles carregades. Per aquells que us interessi el lloc. Ja penjaré algunes fotos del cap de setmana quan recuperi la meva càmera.

Tot torna a començar! Amunt lleganyes!


PD- Atenció a la possible assenció al Pedraforca l'últim cap de setmana de setembre. Interessats envieu-me un correu electrònic pels canals habituals.

2 comentaris:

estel amagat ha dit...

Què faràs ara a ESADE?

En Massagran ha dit...

Ieeeeeeeeepa!

Ja t'ho explicaré poquet a poquet perquè té tela, però serà més divertit. Què tal el sopar d'aniversari? Ara t'envio un email...