dimarts, de març 02, 2010

Motius

A ESADE a mi em deien que "motivao se viene de casa", que això que a la feina t'han de motivar, no és cert i no és just. I en part tenien raó. Les motivacions, allò que et mou per fer la teva feina, ha de néixer de dins mateix, sinó ets un autèntic mercenari. Potser per determinats preus, tots potser faríem de mercenaris...

En tot cas, hi ha gent que un cop feta l'anàlisi d'allò que et mou, n'assumeix les conseqüències i hi dedica la seva vida.

A la feina però, sí que t'han d'ajudar a tenir l'entorn adequat per tal de desenvolupar les teves tasques i responsabilitats. És per això que has de tenir un sou just, un temps de descans just, però també seria molt recomanable un entorn de treball sa, una dinàmica de treball interessant,... I és això que en Pep Guargiola intenta fer de tant en tant amb els seus jugadors passant-los vídeos.

L'última setmana es veu que els va passar aquest. Un exemple clar de motivació. Un exemple clar de motius, de moviment, d'allò que et duu a l'acció.

2 comentaris:

Gemma T. ha dit...

Ostras nen quin video... no l'havia vist... Sense paraules... m'ha deixat una estona paralitzada, sense poder fer res, només pensant... viure la vida en l'estat més pur... genial, m'encanta, em fascina, algun dia... o ara mateix...
Una abraçada!

En Massagran ha dit...

Doncs sí, tots els que hi apareixen tenen motius per fer allò que fan, i per això ho fan. I això és el més inquietant, saber que algú té motius tan forts com per jugar-se la vida... perquè és el meu amic, perquè vull pujar aquesta muntanya,... és molt bèstia.

Un petonet i fins ben aviat.